torsdag den 9. august 2007

20 dage i Vence som hundepasser

Et uventet opkald fra min mor giver mig pludselig en chance for at opleve det sydlige Frankrig. Min moster (Laila) og hendes kæreste (Ole) er bosat i Vence og ville gerne en tur gennem Italien og Sicilien, men havde ingen hundepasser til deres lille Jack Russel hund, Nikki.
Tøsen her elsker jo dyr og ikke mindst varme himmelstrøg, så hun takkede pænt ja til en betalt rejse tur/retur til Frankrig - på trods af nyforelskelse og godt vejr i DK...

Jeg tilbragte tyve dage i Vence sammen med lille Nikki. Vi fik besøg af mine to veninder (Elena og Louise) i 8 dage og jeg kan skrive under på, at livet blev nydt i fulde drag! Der blev lavet god mad, drukket fantastisk vin og champagne, gået ture, blev snakket og faktisk tog vi os også sammen til at opleve et fransk fitnesscenter, hvor vi deltog i Body Pump og Body Combat. To fede timers styrke og konditionstræning med en dygtig og utrolig energisk instruktør! Skal lige siges at vi da i hvert fald var to, der havde ondt flere dage efter... :)

Vence skal opleves igen, men næste gang vil jeg også have min kæreste med. Der er bare et eller andet skide romantisk over Frankrig...!

Ingen kommentarer: