søndag den 2. september 2007

Man bliver da hængt op når man ikke husker at opdatere ;)

Ja.... jeg ved det godt. Skrev jo allerede til at begynde med, at jeg altid har været elendig til at huske at ajourføre dagbøger og blogger mm... Hermed beviset!

Fik et opkald fra min kære far, som pænt bad mig skrive lidt på min blog, når det nu var så lidt de ser til mig... Og man lystrer vel sine forældre ?! :)

Skolen er nu startet og der er nok at se til! Det virker næsten som om, at eksamen står for døren - selvom der er godt 9 mdr til.. hmm... hvorfor skal der allerede stresses over det nu?!
Well, jeg forsøger at tage tingene stille og roligt - men nu har jeg jo vist altid været kendt for at freakelidt for nemt... Men igen, jeg er opmærksom på det og jeg FORSØGER i det mindste. Smiler..

Tæerne er i bedring. Desværre har jeg mistet følelsen i noget af min ene storetå efter operationen. Der blev øjensynligt ramt en nerve (JA tak, jeg husker det tydeligt) under sidste lokalbedøvelse og nu er jeg følelsesløs i et stykke af min højre storetå. (Godt det ikke var noget andet jeg fik opereret ;)) Skal til tjek om tre mdr for at se om følelsen er vendt tilbage, ellers bliver der sandsynligvis tale om noget forsikring eller erstatning. Ja ja, jeg bliver nok ikke ligefrem rig af det - men lidt har da også ret, når man blot er en fattig studerende som mig...

Har haft en herlig weekend.
Fredag var jeg hos min veninde Susanne og spise og hygge og af ukendte årsager blev jeg vist temmelig beruset. Min kæreste har i hvert fald efterfølgende fortalt mig at jeg rodede rundt da jeg kom hjem, hvorefter jeg storsnorkede så han ikke kunne sove... Var i øvrigt sikker på at han sov på sofaen da jeg kom hjem, men min hukommelse er åbenbart helt ad h... til. Faktisk en grim oplevelse, som har skræmt mig lidt. Skulle en "voksen" kvinde som jeg ikke kunne tåle at drikke en flaske vin og en fadbamse uden at blive stang barcardi? Skræmmende!!! Skal aldrig drikke mig fuld mere! (har jeg sagt det før?!) :)

Lørdag havde Bjørn og jeg planlagt hyggeaften med god mad og vin, men helbredet svigtede min mand - og han kom hjem fra fodboldkamp lørdag aften kl 18.30 med feber og blanke øjne... (Lille pus...) Så vi lavede vores aften om til en forkælelsesaften med grillmad, slik og cola. Absolut ikke noget dårligt alternativ :)

Dagen idag har vi også taget det stille og roligt. Fået vasket en masse tøj og ellers bare hygget med film og resterne fra gårsdagens hygge. SKØNT! Så er der ny energi til en ny uge.

Nu har jeg vist skrevet mere end nogen orker at læse - så derfor vil jeg slutte af igen. Skal nok forsøge at forbedre mig og skrive lidt oftere, så min dejlige familie kan høre lidt om , hvad jeg går og laver. Som jeg plejer at sige: "Intet nyt er godt nyt" ;)

Tanker herfra mig

Ingen kommentarer: